Miért foglaljon direktben?

  • 30 000 Ft értékű szálláskupon min. 2 éj foglalása esetén(részletek az ajánlatoknál)
  • Welcome Drink érkezéskor
  • Előre rendelhető szolgáltatások(pezsgő, virágcsokor, torta)
  • Masszázs kedvezmény
  • Korai be és kései kijelentkezés lehetősége
  • Belenus Plázs(márciustól-októberig)
  • Elektromos töltőállomás egyszeri használata(saját elektromos autóval érkező vendégeink részére, min. 2 éj. foglalása esetén félpanziós vagy all inclusive ellátás esetén)

Általános Szerződési Feltételek

  1. Szolgáltató adatai
    Cégnév: Varga & Family Szolgáltató Kft.
    Székhely: 8749 Zalakaros, Üdülő sor 4.
    Cégjegyzékszám: 20-09-06-693
    Adószám: 13437473-2-20
    EU adószám: HU13437473
    Bankszámlaszám:
    Oberbank, 18400010-10000513-10121966
    SWIFT: OBKLHUHB
    IBAN: HU59 18400010-10000513-10121966 (HUF)
    és
    Bank: Oberbank AG
    SWIFT: OBKLHUHB
    IBAN: HU33 18400010-10000513-10122046  (EUR)
  2. Általános szabályok
    1. Jelen „Általános Üzleti Feltételek” szabályozzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak igénybevételét.
    2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Üzleti Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.
  3. Szerződő fél
    1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.
    2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).
    3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.
  4. Szerződéses jogviszony
    1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld.  A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.
    2. A Szerződés a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.
    3. A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket.
    4. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.
  5. Szálloda alapszolgáltatásai
    1. Szállásszolgáltatás
      Szállodai elhelyezések típusa:

      1. Kétágyas superior szoba : hálószoba duplaággyal 1800x200cm, sarokülő garnitúrával (180×210 cm-es pótággyá alakítható kihúzott állapotban), telefonnal, zuhanyzóval vagy káddal felszerelt fürdőszobával, külön WC-vel. bekészített törölközővel, fürdőköntössel (amennyiben a csomag tartalmazza) és hajszárítóval, minibárral (alkoholos és alkoholmentes italok, chips, sós mogyoró, csoki), szobai internet elérhetőséggel (WiFi), széffel, egyedi klímával, LCD TV-vel felszereltek. Minden szobákhoz erkély tartozik, a szobák elhelyezkedése déli fekvésű, részben kertre vagy medencére néző kilátással. 25 m2
      2. Kétágyas classic szoba : hálószoba duplaággyal 1800x200cm, telefonnal, zuhanyzóval felszerelt fürdőszobával, WC-vel. bekészített törölközővel, fürdőköntössel (amennyiben a csomag tartalmazza) és hajszárítóval, minibárral (alkoholos és alkoholmentes italok, chips, sós mogyoró, csoki), szobai internet elérhetőséggel (WiFi), széffel, egyedi klímával, LCD TV-vel felszereltek. Minden szobákhoz erkély tartozik, a szobák elhelyezkedése déli fekvésű, parkra néző kilátással. 19 m2

      Minden szoba nemdohányzó, dohányzási lehetőség az erkélyeken és a kijelölt dohányzóhelyeken biztosított.

    2. Vendéglátás
      1. A szálloda alapszolgáltatásként svédasztalos reggelit és svédasztalos vacsorát biztosít szállóvendégei számára a megadott nyitvatartási időben. Az étteremből ételt/italt kivinni csak az étteremvezető előzetes engedélyével szabad.
      2. Egyedi étkezési igények kielégítésére felár ellenében előzetes egyeztetés alapján van lehetőség
    3. Wellness szolgáltatás
      1. A fürdőszolgáltatások a Belenus Thermalhotel***superior házirendje betartásával vehetők igénybe. A házirend megtalálható a helyszínen kifüggesztve.
      2. Masszázs-, kozmetikai-, manikűr-pedikűr, pihenősziget bérlése illetve torta, virágcsokor előrendelése esetén a kiegészítő szolgáltatások igénybevételéhez előzetes egyeztetés szükséges. A lefoglalt szolgáltatások és termékek igénybevételének elmaradása vagy az igénybevételt megelőzően 72 órán belül történő lemondása esetén a Szolgáltató 100 % lemondási díjat számíthat fel.
    4. Szabadidős szolgáltatás
      1. A szálloda a gyermekekkel érkező vendégek számára beltéri játszósarkot és játéktermet, kültéri játszóteret (időjárás függvényében) biztosít.
      2. A fentiekben említett létesítmények és azok eszközeinek használata szülői felügyelet mellett javasolt, a szálloda gyermekfelügyeletet nem vállal, az esetleges ott bekövetkezett káreseményekért, balesetekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
  6. Árak
    1. A szálloda szobaárai (Rack Rate) a szálloda weboldalán és a szállodai recepción kerülnek közzétételre.
    2. Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken és az info.belenushotel.hu oldalon állnak rendelkezésre
    3. A Hotel a meghirdetett árait, kivéve amennyiben adott időszakra kötelezettséget nem vállal, előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.
    4. Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Hotel a hatályos adó-törvény (ÁFA) időközbeni módosulása miatti többlet terheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.
    5. Az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül külön készpénzben fizetendő.
    6. Aktuális kedvezmények, akciók, csomag- és egyéb ajánlatok a www.belenushotel.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.
  7. Fizetési feltételek
    1. A Szolgáltató egyes kiemelt időszakok kivételével előre fizetésre nem tart igényt. Külföldi lakcímre bejelentett vagy egyéb fizetési garanciával nem rendelkező vendégek esetében a szálloda előleget kérhet. A kiemelt időszakokra rendelt üdülések díjának 50 %-át a visszaigazolásban rögzített módon és feltételek szerint kérjük foglalóként postai csekken vagy átutalással befizetni, és az előlegfizetési bizonylatról (név, cím, rendelési szám, illetve áfás számla igény esetén adószám és kiállítási cím feltüntetésével) egy másolatot a Szolgáltató részére elküldeni.
      1. A Szolgáltató a vissza nem térítendő foglalások esetén lehetővé teszi, hogy Ön a foglalás költségeinek egy részét vagy egészét (ahogy a szálláshely fizetési szabályzata meghatározza) a foglalás során, közvetlenül a Szolgáltató felé fizesse ki valamely biztonságos online fizetési opció igénybevételével (amennyiben az Ön bankja támogatja azokat). A szolgáltatás fizetését egy fizetésfeldolgozó cég (harmadik fél) segítségével intézi a Szolgáltató. Ebben az esetben a fizetendő összeg egy harmadik fizetésfeldolgozó fél biztonságos rendszerén keresztül kerül átutalásra, az Ön hitelkártyájáról vagy bankszámlájáról közvetlenül a szállásadó bankszámlájára.
    2. Amennyiben a foglalás és az érkezés között 14-7 nap telik el, a foglalót 3 naptári napon belül kérjük befizetni.
    3. Amennyiben a foglalás és az érkezés között 7 nap vagy annál rövidebb idő telik el, a vendég a teljes összeget érkezéskor a recepción egyenlíti ki.
    4. Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.
    5. A befizetések elmaradása esetén a szobafoglalást automatikusan töröljük.
    6. Elfogadott fizetőeszközök: Készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya
    7. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.
      Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek:
      A szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.
    8. Ajándékutalvány: Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti.
  8. Megrendelés módosítása
    1. Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, vagy a rendelés tartalmának módosítására a szabad kapacitás függvényében az alábbi feltételek szerint van lehetőség:
      • Módosítás esetén az esetlegesen előre befizetett összeg az adott naptári évben használható fel, de maximum 90 napon belül.
        A módosítás díja:

        • érkezés előtti 15. napig díjmentesen
        • az érkezés előtti 14. naptól 1. napig 10.000 Ft/szoba/alkalom
        • érkezés napján a foglalás végösszegének 50%-a, de min. 25.000 Ft kerül felszámításra
    2. Amennyiben a módosítás a fizetendő végösszeget negatívan befolyásolja (kedvezőbb árfekvésű csomag, létszám, időtartam csökkenése, stb), úgy a fizetendő összeget az eredeti foglalás, rendelés végösszegéhez viszonyítva állapítjuk meg, amely a módosítás időpontjától függetlenül nem lehet kevesebb, mint az eredeti és a módosított végösszeg különbözete.
    3. Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak
  9. Lemondási feltételek
    1. A szálloda fenntartja a jogot, hogy a foglalást esetleges téves árközlés, elgépelés vagy egyéb hiba esetén 24 órán belül visszamondja. A visszaigazolás 24 óra elteltével válik érvényessé. A szálloda által ezt követően küldött visszamondás esetén a Megrendelő számára biztosított, azzal azonos feltételek mellett törölhető a rendelés. A megrendelés lemondása írásban történik.
    2. A szobafoglalás Megrendelőhöz történő megérkezésétől számított 24 órán belül, valamint 15 napon túl fizetési kötelezettség nélkül lemondható. A megrendelés lemondása írásban történik.
    3. az érkezést megelőző 15 napon túl fizetési kötelezettség nélkül
    4. az érkezést megelőző 14-1 nap között a fizetendő összeg 50 %-a
    5. a lemondás elmaradása illetve no show esetén a fizetendő összeg 100 %-a
    6. Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét foglaló- és/vagy előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, illetve más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű bánatpénzt érvényesíti és szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.
    7. Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak.
    8. A szállásfoglalásokhoz kapcsolódó, előzetesen lefoglalt, de igénybe nem vett, illetve módosított kiegészítő szolgáltatások (masszázs-, kozmetikai-, manikűr-pedikűr, pihenősziget bérlése illetve torta, virágcsokor előrendelése, stb.) előre fizetését követően pénzbeli visszatérítésre nincs lehetőség. A lefoglalt szolgáltatások és termékek igénybevételének elmaradása vagy az igénybevételt megelőzően 72 órán belül történő lemondása esetén a Szolgáltató 100 % lemondási díjat számíthat fel.
    9. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.
    10. A Szerződő fél elállásának feltételei a hatályos Kormányrendelet alapján történik (45/2014. (II.26)).
    11. A lemondást csak és kizárólag szállodánk e-mail vagy postai címére beérkezett, írásos formában áll módunkban elfogadni.
  10. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei
    1. A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (Check out). A szálloda a megrendelt szobát az érkezés napján 18:00 óráig garantáltan fenntartja a vendég részére, az ennél későbbi érkezést kérjük előre jelezni. Előzetes jelzés hiányában ezen időpontot követően a szálloda jogosult a szobát értékesíteni más részére.
    2. A szálloda fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.
    3. A kitöltött és aláírt bejelentővel egyidejűleg a Vendég a Hotel Általános Szerződési Feltételeit valamint a területi házirendeket (hotel, wellness, játszóterek) elfogadja, és köteles betartani. A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a szállodai szobákban elhelyezett szobamappákban. Emellett a szálloda recepciója 24 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére.
    4. A vendég hibájából felróható sérülések miatt a szálloda nem vállal felelősséget. A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket a szálloda a vendégre terhelheti.
    5. A szálloda teljes területe nemdohányzó.
    6. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján reggel 09:00 óra előtt kívánja elfoglalni, úgy azért külön díj kerül felszámításra.
    7. 10:00 óra után szobahosszabbítási díjat számolunk fel. A korai érkezés illetve késői távozás díjának mértékéről tájékoztatás a www.belenushotel.hu oldalon található.
  11. Háziállatok
    1. A Szolgáltató szálláshelyére kisebb testű házikedvenc (kutya – max. 20 kg-ig, madár) felár ellenében vihető be. A háziállatok a vendég szobájában és a szálloda parkjában tarthatók, az étterembe illetve más zárt légterű közösségi helyiségbe nem vihetők, ellátásukról tulajdonosuk gondoskodik és vállal értük felelősséget.
    2. A felsoroltaktól eltérő fajú és fajtájú állatok esetén kérje előzetesen a szálloda hozzájárulását.
  12. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése
    1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:
      1. a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt
      2. a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít
      3. a Vendég fertőző betegségben szenved.
      4. a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előleg-fizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig
    2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.
  13. Elhelyezési garancia
    1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.
      1. A Szolgáltató köteles:
        1. a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra – vagy az akadályoztatás megszűntéig – egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli
        2. térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére
        3. ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez
      2. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.
  14.  A vendég betegsége, halála
    1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.
    2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.
  15. A Szerződő fél jogai
    1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.
    2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.
    3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.
  16. A Szerződő fél kötelezettségei
    1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.
    2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.
    3. A Vendég saját ételt-italt nem hozhat be a szálloda egész területére.
  17. A Szerződő fél kártérítési felelőssége
    A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából elszenved. A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megfizetni (pl. extra takarítás: bruttó 25.000,-HUF ártól). E felelősség akkor is fennáll, ha a Károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényelni.
  18. A Szolgáltató jogai
    Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.
  19. A Szolgáltató kötelezettsége
    A Szolgáltató köteles:

    1. a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni
    2. a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni
  20. A Szolgáltató kártérítési felelőssége
    1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.
    2. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.
    3. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.
    4. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.
    5. Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.
    6. Szolgáltató közösségi tereiben, vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett dolgokat, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
    7. A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.
    8. A kártérítés mértéke felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.
  21.  Fogyasztói érdekvédelem, adatvédelem
    1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.
    2. A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet weboldalán folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el.
    3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett a székhelye szerinti területileg illetékes kormányhivatal gyakorol szakmai felügyeleti jogokat. Fogyasztóvédelmet érintő panasz esetén a panasztevő lakóhelye szerinti járási kormányhivatal illetve a megyei kereskedelmi kamarák mellett működő békéltető testület közreműködése vehető igénybe.
    4. A szálloda területén felügyeleti céllal kamerarendszer működik, melynek felvételei a vagyon- és személybiztonságot szolgálják. A kamerarendszer felvételeit a vonatkozó jogszabályokban előírtaknak megfelelően kezeljük és őrizzük meg.
  22. Titoktartás
    A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettsége teljesítése soron köteles a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. Törvény, és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Szerződő fél a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályainak megfelelően eljárni.
  23. Vis major
    Azon ok, vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, áramhiány, sztrájk bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény bizonyítottan fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák. A váratlan megbetegedésre való hivatkozást lemondás esetén nem tekintjük „vis major” alapnak.
  24.  A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság
    A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

 

Zalakaros, 2017. június 15.

 

szallas.hu - Kiváló szálláshelygulliver.hu - Kiváló szálláshelyszallasvadasz.hu - Kiváló szálláshelyutazok.hu - Kitűnő szálláshely
Foglalok Ajánlatot
kérek